Kerk bezoeken?

De kerk is in deze maand in ‘kerstversiering’.

In plaats van één grote kerstboom, staan er nu twee –wat kleinere– kerstbomen.

Ook verder is de kerk fraai versierd.

Als de koster aanwezig is, staat de buitendeur open en bent u van harte welkom om een kijkje te nemen. Misschien treft u het dat de organist aan het studeren is...

De overige maanden van het jaar is de Hillegondakerk voor bezichtiging vrij te bezoeken. Met uitzondering van de zondagen i.v.m. de erediensten of als er een rouw- of trouwdienst is.

Tussen april en december heeft de kerk een speciale openstelling op iedere woensdag en zaterdag van 10.30 tot 12.30 uur. U kunt dan terecht voor een bezichtiging maar ook een kopje koffie/thee drinken en voor gesprek. Vrijwilligers van de 'Open kerk' heten u van harte welkom.

Het adres van de Hillegondakerk is Kerkdreef 2, 3054 GS Rotterdam. De kerk is ook toegankelijk via het monumentale hek aan de Kerkstraat 43.

De Hillegondakerk is te bereiken met Stadsbus 35, Tramlijn 4 en Bus 174. Kijk voor gedetailleerde informatie op OV9292.

Er is geen ruime parkeergelegenheid rondom de Hillegondakerk. In de omgeving is het betaald parkeren.