Op zondag is er om 10.00 uur en om 17.00 uur een kerkdienst.

Op de derde zondag van de maand (m.u.v. juli en augustus) een dienst om 11.30 uur.

Woensdag 27 maart, donderdag 28 maart en vrijdag 29 maart  2024 - Stille week

Activiteiten in de 'Stille Week' voor Pasen.

Woensdag en donderdag:  kort bezinningsmoment met orgelspel, gebed, lezing, korte meditatie en samenzang.

Vrijdag 29 maart: Goede Vrijdag – kerkdienst met viering van het Heilig Avondmaal.

Aanvang alle avonden: 20.00 uur, deuren open 19.30 uur |  toegang vrij.

Zaterdag 6 april  2024 - TagoZZs&World - 'Geen grenzen'

Klassiek – Tango – Jazz – Turkse ritmes.

Organisatie: Stichting Concert Dichtbij.  Sponsoring door Cultuur Concreet.

Aansluitend opening expositie ‘Gebouwen en kleine scenes’ van Diet van Velzel.

Aanvang concert: 14.00 uur, inloop vanaf 13.30 uur . Opening expositie: 16.00 uur.

Kaarten à € 10,00 (concert + expositie) via Podiumplein of voorafgaand aan het concert.

Zaterdag 13 april  2024 - Rotterdam Orgelstad:  Vincent de Ridder

Aanvang concert: 16.00 uur, inloop vanaf 15.30 uur  | toegang vrij, collecte na afloop.

Zaterdag 20 april  2024 - Concertstichting Hillegersberg

Hanna  Shybayeva, piano & Animato Kwartet ( Inga Vaga Gaustad en Tim Brackman , viool | Elisa Karen Tavenier, altviool | Pieter de Koe, cello) spelen werken van Béla Bartók en Robert Schumann.

Aanvang concert: 20.15 uur, inloop vanaf 19.30 uur  | Kaarten via Podiumplein of voorafgaand aan het concert (pinnen mogelijk). Zie voor prijzen en programma website Concertstichting.

Donderdag 16 mei  2024 - Debatavond HillegondaDebat

Spreker: dr. Clemens v/d Berg (gepromoveerd op de geschiedenis van de Europese samenwerking).

Onderwerp: Is Oekraïne onderdeel van Europa? Wat zijn eigenlijk Europese waarden en waar kome ze vandaan? Waarom zijn Polen en Hongarije zulke kritische EU-leden?

Aanvang: 20.00 uur, inloop vanaf 19.30 uur  | toegang vrij.